Med Eski och Maria :D

Igår var jag, mamma och Roxie vid ett sand/grustag å var med Eski och Maria :)
Nästan det första vi såg var vargbajs. Svart, mycket och hårigt vargbajs (bild kommer nedan)

Det var jätte kul när Roxie ocH Eski lekte m.m!
Dom skuttade i illaluktande vatten men sen gick vi till ett ställe som såg ut som ett berg med klart härligt vatten i en ring. Dom hade varit där förut så då badade dom där, men Roxie vågade inte gå i först så vi knuffade i henne lite lätt ;)
Men dom luktade ialafall inte äckligt efter då :D

Senare hämtade jag och mamma (Roxie) Emeie och Jocke på flygplatsen. Efter det åt vi på McDonalds. Sen körde vi hem dom :)
Efter det åkte jag och mamma till båten, då badade jag två gånger. Roxie stod och kollade ut från båten efter mig då simmade jag och sa "hej" till henne på sidan av båten :D Det var jätte skönt att bada ;)

Bilder från när dom lekte..-->

Roxie & Eski (hihi, Maria sa "Eski gå och gräv" då gjorde han det) :)


Vargbajs (blä)


Eski 
simmar :D


Godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0