På väg hem från landet ;)

Nu är vi på väg hem från landet i Norrtälje.
Nyss innan vi åkte var vi och badade strandbastu, det var jätte skönt :) Det finns två stycken vattentemperaturmätare för det har "kommit" en ny. Den gamla som är täckt av slem visade att det var 17 grader och den nya 21 grader, men det var inte så varmt så det var nog 17 grader :P
Roxie fick vara på "altanen" och sova samtidigt som vi bastade. Och när man skulle gå ner och bada hoppade hon upp på staketet, pep och viftade på svansen :D
Sen råkade jag cykla på en sten och hoppade av innan jag hann ramla av. Jag började blöda på ena hälen, gjorde illa andra hälsenan och gjorde illa svanskotan (kan knappt sitta) :(

Vi bastade och badade igår där också. Den nya mätaren visade mellan 17-18 grader och den slemmiga 15 grader och det var den gamla/slemmiga som hade rätt, dom borde nog lita på den stället för att köpa en ny ;)

Nu är vid Törnskogen så vi är typ snart framme och jag har knappt något batteri på datorn....HEJDÅ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0