I helgen!

I helgen var jag, mamma, pappa, Roxie och min kompis ute med båten. Det var riktigt härligt och kul! ;)

Först innan vi åkte till båten (på fredagen) kom våran grannes hund förbi (med ägare) då lekte Roxie och "grannhunden". (bild kommer sen ↓) Senare kom vi ju till båten och då sov vi där till lördagen, sen på morgonen åkte vi iväg till en ö i skärgården och träffade mamma och pappas kompisar, Anders och Helena. Det tog ungefär 5 h att åka dit, men det var roligt ändå ;)

Det första jag och Ida (min kompis) gjorde var att bada! :D jag tror att det var ungefär 18-20° då :)
Sen badade vi många flera gånger den dagen. När vi åt middag åt vi grillat kött med potatis och bacon (jätte gott!!)

Idag så åkte vi hem ungefär vid klockan 14.00 kanske. Ja, men det är typ vad som har hänt i helgen :)

Bilder -->

Roxie i flytväst :D


Asta ("grannhunden") :D


Ankungar vi såg vid båten :)


Sen hade jag inte bider på båten så det var ju synd :( 

HEJDÅ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0