Lite om i helgen :D


Hej hej, jag har inte uppdaterat på länge för att jag inte har haft tid (jag har sovit) :) *SNARK*

Men i helgen var vi i på Öland och jag fick åka den lååånga Ölandsbron för första gången i mitt liv, det var roligt! :D
När vi hade åkt över till Öland åkte vi till Borgholmsslott och gick ut med Roxie. Hon fick springa och leka sakletning med matte, som tog min strumpa. Sen blev Roxie jäääätte trött! Och min strumpa var jätte blöt så jag kunde inte ha på den :P
Senare kom vi till hotellet och natten var förfärlig!! ;(
Först smutsade Roxie ner mattes säng, sen när jag skulle ladda min mobil dog den, bara sådär, men sen fixade pappa den (TACK SÅ JÄÄÄÄÄÄÄTTE MYCKET PAPPA! ♥)
Men det värsta var när alla hade somnat och då gick brandlarmet! Pappa gick till receptionen och där stod en förrvirrad recetionist som lästa papper på vad han skulle göra. Mitt i allt sa pappa "kan du fixa en grogg (eller nåt sånt)?" då stirrade receptionisten upp och bara "VAA?" sen sa pappa "skämtade bara" hihi, det kom ju passande till tid :P
Senare kom brandkåren och pappa frågade om det brann någon stans men dom sa att allt var klart :) Det var jätte många på våningarna längre upp som hade gått ut och jaa, gjorde nåt? :P

Ja men det var typ allt ;)

BILDER →

Jag och Roxie på en sten ;)

♦ Bakrund: Borgholmsslott
♦  Modell/er: Ida & Roxie
♦  Fotograf: Helie (matte)



Jag och Roxie :)

♦ Bakrund: Borgholmsslott
♦ Modell/er: Ida & Roxie
♦ Fotograf: Pekka (husse)



Jag :D

♦ Bakrund: Borgholmsslottsmuren (skumt ord xD)
♦ Modell/er: Ida
♦ Fotograf: Helie (matte)



På Ölandsbron ;)



Juste, jag har vart ute med Edmund (min kanin) i sele på framsidan!!! :D

♦  Bakrund: Gräs
♦ Modell/er: Edmund
♦ Fotmodell/er: Ida
♦ Fotograf: Helie (matte)



Ha det skönt, HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: Matte ;-)

Usch vad trötta vi var efter hotellnatten...

2012-07-23 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0