Nyss ;)

Alldeles nyss var jag å badade och fick sällskap av Roxie som simmade lite i vattnet hon med ;) 
Det var kanske ungefär 14 grader men det var ändå ganska varmt så jag kunde vara i vattnet ungefär 30 minuter :) sen sprang en glad och blöt hund upp till matte och husse.

Några minuter efter det kom våran grannes hund hit (Mimmi) som Roxie lärde känna igår, men dom hade ganska roligt. Fast att Mimmi bara var här i ungefär 5-10 minuter.

Bilder -->

Roxie & Mimmi :)


Roxie & Mimmi :)


Mimmi :)


Inte världens bästa bilder men dom rörde sig så mycket ;)

Hejdå och kramar från ett soligt, varmt och härligt Finland <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Nu skarvar du väl ändå lite Ida, 30 min i 14 grader varmt/kallt vattten ?

2012-06-22 @ 23:40:04
Postat av: Ida

Men jag är ju ingen badkruka :)

2012-06-23 @ 18:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0